Een retailverkoop treedt op wanneer een bedrijf een product aan een consument verkoopt. Het kan online zijn, via direct mail of op een fysieke locatie.

De retailers van vandaag veranderen hun bedrijfsmodellen om consumenten een ervaring te bieden die ze op internet niet kunnen vinden. Sommigen doen dit via nieuwe Omnichannel -strategieën, die fysieke en digitale kanalen combineren.

Eén kruidenier maakt bijvoorbeeld snelheidszones aan de voorkant van de winkels, die bestellingen versnellen. Een andere is het testen van grijze winkels Wat is de beste paspop?, die tijdelijke vervullingsknooppunten zijn.

De proliferatie van mobiele apparaten heeft bijgedragen aan het voeden van grote veranderingen in de detailhandel. Consumenten hebben een breed scala aan inkoopopties en ze zijn bereid te experimenteren met nieuwe Omnichannel -modellen. Ze verwachten snellere, veiliger winkelervaringen, wat een zegen is voor retailers.

E -commerce heeft klanten een handiger en betrouwbaardere manier gegeven om aan al hun behoeften te voldoen. Amazon domineert bijvoorbeeld online winkelen. In 2018 rapporteerde het bedrijf een netto -inkomen van meer dan $ 10 miljard. Het bedrijf heeft plannen om zijn aandeel van de retailmarkt te verhogen tot 17,5% tegen 2021.

Veel grote box-retailers breiden hun pick-up en leveringsmogelijkheden uit. Deze bedrijven moedigen consumenten aan om uit één winkel te winkelen in plaats van meerdere. De mogelijkheid om online te bestellen en op te halen in een nabijgelegen winkel is een handige functie voor veel shoppers.

De Mall -ervaring heeft ook enkele grote veranderingen doorgemaakt. Traditioneel zouden shoppers een winkelcentrum bezoeken om raamwinkelen te doen. Dit leidde tot een sociale sfeer. Naarmate de verkoop van e -commerce groeide, daalde het aantal shoppers dat winkelcentra gebruikte.

Leave a Reply

Your email address will not be published.